Stinskerk Zingt op Zondag 20 oktober 2024 – 9:30u

Nieuws

Op zondagmorgen 20 oktober om 9.30 uur is er in de Stinskerk een SZOZ dienst, waarin Durk de Boer uit Hattem voorgaat.
Het thema is “Uit Liefde bouwen aan”. Waar kunnen wij aan bouwen en hoe kan God’s liefde daarbij in ons werken? Een mooie opdracht en een grote uitdaging!

En we gaan veel zingen onder begeleiding van organist/pianist, Henk Kamphof. Vorig weekend hebben veel mensen gestemd op liederen, die ze graag willen zingen in deze dienst. De opkomst was goed. Bedankt voor jullie inbreng. Mooi dat jullie op deze manier een steentje bijdragen aan deze dienst.

Wat gaan we zingen? Tja, dat is nog een verrassing. In de dienst wordt de uitslag bekend gemaakt en gaan we de meest gekozen liederen zingen. Nog een extra reden dus om naar deze dienst te komen. Iedereen is welkom, vertel het rustig verder en neem iemand mee. Tot zondag!!

De SZOZ commissie.