Tienerdiensten

Tienerdiensten in het nieuwe seizoen

In de maanden september tot en met juni is er ongeveer een keer per maand tijdens de normale kerkdienst een tienerdienst. Tienerdiensten zijn er voor tieners vanaf 12 jaar en de insteek is om in een ongedwongen sfeer met leeftijdsgenoten uit de kerk over diverse onderwerpen te praten of op een andere manier bezig te zijn met geloven. Je kunt hierbij denken aan relaties, muziek, school, sport, internet, geluk, gebed, communicatie, noem maar op. Kortom alles wat jou in deze maatschappij bezighoudt.

We doen verschillende activiteiten en voeren open gesprekken met elkaar. Altijd proberen we de link naar het geloof en de plek van God in je leven te leggen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde, dus jij en jouw vrienden of vriendinnen zijn van harte welkom – ook als je niet gewend bent regelmatig naar de kerk te gaan of weinig over het geloof of de bijbel weet. Dat maakt voor jouw aanwezigheid in de tienerdienst helemaal niets uit.

We komen samen in het altijd gezellige Keldertje van de Stinskerk.

Petra Hoekman, 038-4528534 / Klik hier voor email en
Adriaan Soetevent, 038-4229380 / Klik hier voor email

Klik hier voor de thema’s voor de komende periode