Gospelkoor One Spirit

Wij zijn Gospelkoor One Spirit en wij zijn een enthousiast interkerkelijk koor dat elke woensdagavond repeteert in de Stinskerk van 20.00 uur tot 22.00 uur. Door middel van onze stem willen wij de mensen vertellen over de grote liefde van God voor ons. Op dit moment telt de groep rond de 25 leden. Het repertoire is breed: van heerlijke Engelstalige worships tot prachtige Nederlandstalige nummers, van ballads tot lekker swingende, pittige songs! De minimum leeftijd is 15 jaar.

Vind je zingen leuk? Kom gerust eens langs op de woensdagavond, je bent van harte welkom! Wil je meer weten? Bekijk onze website www.onespirit.nl eens. Of mail je vragen naar: info@onespirit.nl of bel voor persoonlijk contact met Joke van Maastricht, tel. 06-20351720.