StinscontaKt

In januari 2009 werd in de Stinskerk de eerste ContaKtdienst gehouden. Deze diensten zijn ontstaan uit het samengaan van de ‘jeugddiensten’ en de ‘open deur diensten’. De C verwijst naar CHRISTUS en de K verwijst naar de KERK die we samen willen zijn. Het doel van de ContaKtdiensten is om iedereen te bereiken en aan te spreken. Leeftijd, woonplaats, of je vaker in de kerk komt, het maakt allemaal niet uit. Dus ook jij bent van harte welkom.

We willen graag samen bezig zijn met God en geloof. Iedere maand hebben we een thema waarbinnen de inhoud van de dienst past. De spreker, de muzikanten en de liederen worden daarop zoveel mogelijk afgestemd. De diensten zijn laagdrempelig en afwisselend, wat te merken is in begrijpelijk taalgebruik en pakkende muziek.

Wanneer?

De ContaKtdiensten worden vermeld in het dienstenrooster. Meestal zingen we ook al wat voor de dienst, dus iets eerder aanwezig zijn is handig. Een liedboek of andere zangbundels meenemen is niet nodig, want alles wordt geprojecteerd met een beamer. Na iedere dienst is er altijd gelegenheid om samen een bakje koffie te drinken. Er kan worden nagepraat over de dienst, maar het is ook een gezellig moment om elkaar te ontmoeten.

Meedoen?

Heb je vragen over de diensten van StinsContaKt, of zou je zelf mee willen helpen met de muziek of het organiseren van een dienst? Neem dan contact op met Wilbert Huls: 038-4233394 of stinscontakt@stinskerk.nl.

We hopen jou te zien bij de volgende ContaKtdienst!